close
Let me ask you what's the turth for you all?
It is very difficult to figure.
People have their own ideal.
Don't need to care about what others feel.
Even you are keeping in orginal.
People they don't need to fallow.
Fallow the way they call rule.
So let's continue to break the world.
 
Maybe I am not that positive.
But when I went to the poverty.
I really feel so heavy.
Maybe we sholdn't  promote how good of techonology.
...... I will go travel, with 小P.
 
突然發覺好多好多事情等著我們去做......
有些事情必須要我們自己先來做,才能得到認同.
到底我們的特色是什麼?真是複雜呀.
我還年輕,有很多事情正等著我去做,雖然還是有很多很多很多的挑戰,但是我還是會笑笑的來挑戰.
 
我想,這才是"好好笑"的真正涵意吧!!
我的共戰夥伴們也會跟我ㄧ起共戰的!! 6月2號 國際部友好大會一起來吧!! Martin, I am talking to you
而我可愛的國中部小朋友們,7月8月,一起惡搞吧
波蘭的學會員們,8月底9月初見~~~
 
我要帶小P去旅行.
 
Reo@好好笑
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Huang Reo Ape 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()